Fråga till er!

Hej! Jag har märkt att väldigt många modebloggerskor har tävlingar på sina bloggar, det är ju jättekul! :) Men jag undrar lite över hur ni arrangerar dem? Liksom kollar ni med företaget eller köper ni bara en produkt och har en tävling? Även om just du kanske inte har haft någon tävling har du kanske lite koll på vad som gäller och i så fall kanske du kan skriva om det är okej att exempel vis beställa något från H&M, Yves Rocher etc. och sedan lotta ut det. Tacksam för svar! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet att et här inte har något med ditt inlägg att göra, men jag bara undrar om du tycker att det är okej om jag lägger ut din länk på min blogg? Skulle bli jätteglad om jag fick det för jag gillar verkligen din blogg!

Postat av: J E N N Y

När jag har tävling så går jag och köper priset till tävlingen själv :) Men många får nog sina priser sponsrade av företag :P

2008-01-27 @ 17:58:53
Postat av: Foffe

Sofie: Det får du gärna göra! Tack så jättemycket! :-)

J E N N Y: Jo, så är det nog. ;) Haha, okej, men då vet jag! :)

2008-01-27 @ 18:12:33
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: amanda

har också alltid undrat det !

2008-01-27 @ 20:18:16
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback