...På söndag?



Linne Gina Tricot (nyinköpt reafynd)
Shorts Vero Moda
Halsband Gina Tricot
Väska Kårlins
Rosa flipflops FireFly

Det blev ingen tripp till havet, har dock köpt nya solsängar där jag spenderat mycket av dagen. När jag var iväg gick jag in i en liten affär som jag inte vart i innan. Cassels hette den. Först tyckte jag den verkade lite, nja hur skall jag säga, inte min smak direkt. Men längre fanns det Vero Moda-kläder! Jag blev glatt öevrraskad efter besvikelsen när de typ har stängt ner alla där jag bor i alla fall. De har ersatts av Rut m.fl. som inte är så rolig. Men, nu vet jag var jag kan köpa sådant. :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

I love pink också ;D Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback