Våriga kändisar

ASHLEY OLSEN photo | Ashley OlsenBEYONCÉ photo | Beyonce Knowles

Bilder:
People

Här ovan har vi tre riktigt inspirerande outfits! Emma Roberts bär upp den blommiga lång klänning-trenden jättebra tycker jag. Klänningen passar verkligen hennes mörka hår! Ashley Olsen är inte en tjej vars stil jag brukar gilla men den här utstyrseln är enligt alla min regler verkligen. Ledigt och snyggt i klassiska färger. Tycker att hon ser riktigt fräsch ut! Ashlee Simpson bär en jättefin vardagsinspirerande outfit och bjuder dessutom på ett härligt leende! Också här gråa och svarta toner som rundas av snyggt med blåa stuprör och röda skor. Sedan gillar jag också en enkel vit, somrig outfit från Beyonce.

Vilken outfit gillar du bäst?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ashlees =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback