Förkyld

Yes..det är alltså anledningen till min bloggtorka. Men jag är på bättringsvägen som tur är! Men himla trist är det :( Hoppas verkligen att jag slipper förkylningar framöver, har ju varit sjuk så himla mycket.

Jag har värsta shoppingbegäret; två armband på cocoo.se har fått mig att totalt smälta. Men det skulle i så fall kosta ganska mycket, eller mycket för mig! Och jag känner att jag gör av med så mycket pengar redan. Men det hade varit kul att ha lite finare smycken som kanske kostar lite mer. De är ju inte dyra, men de är över den prisklassen jag brukar handla smycken för. ;)

Ikväll blir det Så ska det låta och snart skall jag käka snitzel som absolut inte stavas sådär, haha. :) Och klyftpotatis och kantarellsås. Mums!

Ha en skön fredagkväll, och en bra start på helgen! /Foffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback