Melodifestivalen = avgjord



Och vad tycker ni nu då? Alltså, jag är verkligen så velig! Från början var jag absolut NEJ till Sanna men nu tyckte jag att hon skulle vinna. Ååh, fast Perelli är ju också bra, men det hade varit så kul om en ballad kunde vinna för en gångs skull. Och Sanna är ju riktigt duktig! :) Det enda som störde mig var att den är lik både "Everything" som Grekland tävlade med för några år sedan och "Right here right now". Men den är fin! Så trist när inte juryn och tittarna tar fram samma vinnare, och juryn dessutom vinner. :S Känns lite surt faktiskt, men jag hoppas att det går bra för Charlotte i Belgrad. :) Vem höll du på?

image1309

Kommentarer
Postat av: linda

jag har verkligen fastnat för charlottes låt och tyckte väl att hon skulle vinnan innan iaf men igår kväll när allt höll på så tyckte jag någon annan skulle vinna, inte sanna även om den var bra. jag tycket att amy skulle få mer poäng och även upp och hoppa med frida!!! men jag är så himla nöjd över att herr sjögren nästan kom sist!!

Postat av: Foffe

linda: Samma här! Jag hade också lyssnat in mig på Charlottes låt och nästan strykit de andra. Jaja, vi får väl hoppas att vi kan börja gilla den igen då. ;-)

2008-03-16 @ 16:04:17
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback