Fantasilös

Usch vilken seg dag! Har bara slöat och haft tråkigt. JAG VILL ATT MITT H&M-PAKET SKALL KOMMA! :O Jag vet att jag tjatar men det är så långtråkigt. Usch!

Hur funderat ett tag och det är ju faktiskt riktigt snyggt med hatt! Varför har man inte det oftare? Och nu på våran är det ju perfekt att bära lite tunnare hattar. Som en basker, var ju alldeles för kallt i vinter men är perfekt nu i vår. Jag har faktiskt en röd som jag aldrig har använt, den vill jag använda! Och min nya guidehatt! Men röda baskern känns som en lite mera mjukstart. Vad tycker du om hattar?




Kommentarer
Postat av: Jane

jag är inte sådär precis mycket för hattar, passar inte i de, men det gör du säkert, och en röd basker lät ju inte heller dumt, so go for it girl! :D

Postat av: Foffe

Jane: Haha, vet inte om jag passar så bra i hatt heller, men det återstår väl att se ;)

2007-04-02 @ 18:17:36
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Elin

Jag tycekr hattar är jättesnyggt, men jag tycekr även att det ska vara rätt hatt på rätt person liksom. Åh, jag såg en jättesöt ceriserosa ullhatt i helgen som jag ångrar att jag inte köpte..

2007-04-02 @ 20:26:42
URL: http://elinkan.blogg.se
Postat av: Nina

Hattar är inget för mig, jag ser bara dum ut i de, haha.

2007-04-03 @ 15:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback