Huvudet inte redo?

Tillbaka till verkligheten. Vaknade med en dundrande huvudvärk som inte gav sig under dagen. Snarare förvärrades. Därför gav första dagen i verkligheten mig inte det bästa intrycket. Som tur är är veckan kort, men det känns som en vecka full med utmaningar. En kort, krävande vecka.
Så fort jag kom hem idag vilade jag en stund, har skrivit lite och tagit en huvudvärkstablett så det känns mycket bättre. Ingen outfit-bild på trött, hängig fröken. Den rosa munkjackan gjorde mig sällskap denna dag, en trogen vän i de flesta väder. Speciellt nu när det är sånt lustigt väder. På morgonen är det alldeles för kallt för vårjackan så man tar en lite varmare och så blir det varmt och skönt på dagen och då har man fel jacka. Märkligt med årstidsövergångar. Men jag vill att sommaren kommer! Det är precis vad jag behöver!
H&M-paketet dök inte upp den dag heller, dåligt tycker jag. Men det har väl ingen större påverkan det man skriver om H&M. De är ju så populära, och förseningar händer ju hela tiden. Och det är ju inte så mycket, men jag tycker faktiskt att det är dåligt. Om det inte dyker upp innan fredag kan jag ringa igen, men man kan väl i alla fall anstränga sig för att kunderna ska få varorna i hyfsad tid. Men H&M är ju så populära så några förseningar lär väl inte påverka deras rykte.

Hälsn. /Foffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback