Schyssta brillor!

Ett par riktigt snygga solbrillor har blivit en viktig detalj i vår- och sommarlooken. Det gör t-shirten, shortsen och flipflopsen roligare, glammigare. Ja, allt beroende på hur dina brillor ser ut! Jag har ett par lite större solglasögon á pilotstil, inte riktigt men lite åt det hållet. Men jag skulle gärna ha några fler par. Här nedan hittar du några av mina favoriter.

                                                               






Ett par budgetfavoriter som andas lyx och glamour. Finns dessutom
massa olika, roliga färger så man väljer helt enkelt det som passar en bäst, det man gillar. De här piffar verkligen till vilken outfit som helst! Strasstenarna kan bli ganska uttjatade när de är över hela bågen men i lagom mängd, som på de här, blir det bara en snygg och lyxig detalj jag gillar. Dessa varianter kommer ifrån H&M och kostar 79.50 kr.















De här är riktiga favoriter! Enkla, stora solglasögon utan några extra detaljer. Funkar alltid! Sånna här vill jag verkligen skaffa mig inför glasögonsäsongen. Även sånna här finns i många olika färger som man väljer efter eget tycke och smak. Det bästa är att du inte behöver lägga ut jättemycket pengar för att komma över de här. 59.50 kr på H&M känns fullt överkomligt.
























Ett par klassiska pilotbrillor är för många ett måste på sommaren och jag kan inte säga något annat än att de är snygga! De här finns i massa olika varianter och prisklasser, och färger. Men jag tycker att det är snyggast med guldbågar som på bilden. De här kostar 59.50 kr på H&M.















Oversize Metal Ring Sunglasses


Sen finns du ju så många knasiga bågar! Och jag vill varna er för för mycket krimskrams, och en till varning för för mycket strass. Kan kännas lite mycket, men om du gillar det så kör! Jag tycker däremot att de här är lite häftiga, annorlunda, men inte konstiga. Och inte för mycket av någonting. De här hittar du på Topshop.

Det var lite tips på roliga brillor och bågar! Hoppas att du har fått bra tips och inspiration. Vilka är din favorit och vad kör du på i sommar? Stort, klassiskt, knasigt..?

Kommentarer
Postat av: Emilee

Fick hem H&M-glasögonen med vit kant igår och jag älskar dom redan :)

Postat av: Foffe

Emilee: Åh kul :)

2007-04-16 @ 16:11:58
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback