Några av julens godbitar

58832-1
Den lila tröjan med sidendetaljer ärvde jag av min kusin. Jag tycker att den är jätteläcker! Dock passar den kanske inte just nu när man är i väntan på snön, men i alla fall. Jag fick även en i silver/blått men den var i storlek M (denna är i S) och jag tycker att denna satt väldigt snyggt. Denna kommer ursprungligen från Indiska.

58832-258832-3
Precis en sådan här hade jag önskat mig! Denna fick jag i julklapp från familjen och jag älskar den! Rutiga skjortor är så snygga. Denna kommer ifrån H&M L.O.G.G
Dessutom fick jag min efterlängtade Friis Company väska. Den är brun och är bara så snygg. Jag tycker personligen att den passar mycket bra till skjortan, men det passar till mycket.
58832-4
58832-5
Slutligen det här som jag fick ifrån mina kusiner. Både tröjan och byxorna är supersköna och perfekta när man vill krypa ihop i soffan. Speciellt förtjust är jag i byxorna som jag nog kommer att använda i vår. Båda är ifrån H&M Young.

Kommentarer
Postat av: sofia

jätte bra sida!

2006-12-26 @ 18:04:45
Postat av: Foffe

sofia: Tack :D

Postat av: Emma

vilka fina saker som du fick :) låter som en bra julafton !

2006-12-26 @ 20:01:34
URL: http://emmwa.webblogg.se
Postat av: Foffe

Emma: Jaa, det var det :) Åh, tack !

2006-12-26 @ 20:07:03
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback