Efterlängtat paket-inköp!

image155image156

Topparna i grönt och vitt i storlek S satt bra, lite löst så man skulle kunna ha gått ner en storlek om man vill ha de riktigt, riktigt tajt, men jag vill ha de såhär. Är mest nöjd med den gröna, men jag gillar ju också färg! Och det var dessutom kul att ha lite grönt i garderoben, det har jag inte så mycket av. Bra köp! Den vita toppen är ju snygg att bära som den är och blir lite annorlunda med rynken och puffärmen. Även bra som basplagg.

image157image158

Den stora överraskningen! Inte trodde jag att den här
sjalen skulle vara så snygg! Materialt var helt annorlunda en förväntat, hade tänkt mig lite mjukare men det var mera strävt. Färgen var också en överraskning, tänkte mig mera brunt men jag älskar ju guld så det var bara positivt! Och den största överraskningen; storleken! Den är ju helt gigantisk jämfört med vad jag trodde! Många överraskningar, många POSITIVA överraskningar!

Linnet, vitt, ribbat. Kan det bli mer enkelt? Var helt perfekt i storleken, linnet ville jag ju ha lite tajtare. Ett bra baslinne, lite genomskinligt, men i helhet jättebra! Mycket nöjd!

image159
Och slutligen; KLÄNNINGEN! Den var fin, och jag är glad att jag inte gick upp en storlek, alltså från 36 till 38. Den är lite urringad och ganska stor i där armarna sticker ut. Även denna lite genomskinlig men känns som den perfekt sommarklänningen, att dra på sig när solen skiner och vara både slappt och snyggt klädd. Är också nöjd med färgen, gult var rätt. Materialet är väldigt svalt och skönt och jag tycker att det var jättesött med dragskon i midjan. Det var verkligen en detalj som behövdes för att göra klänningen mer egen. H&M är kanon ibland, liksom en snygg klänning på köpet när man handlar för 400 kr. Toppen!









Jag väntar faktiskt mer saker. Två till plagg som kommer dyka upp i juni om jag inte minns fel. Men detta var alltså vad som dök upp i brevlådan i dag och slutbetyget är klart godkänt, toppen! Måndagslyx!

Kommentarer
Postat av: Novegirl

Superfina saker alltihopa :)

Postat av: Foffe

Novegirl: Tack snälla du :-) Kram!

2007-04-16 @ 17:36:30
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: aenigma

Härligt med lite baskläder sådär. Behövs jua lltid nya baskläder dessutom!

2007-04-16 @ 17:44:04
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Foffe

aenigma: Så sant så :)

2007-04-16 @ 17:49:00
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback