Sval linnetunika


En skön tunika är ett måste i vår och jag tycker inte att den måste vara a-linjeformad. Det är minst lika snyggt med en i lite längre skjortmodell som den här. Jag skulle satsa på vitt, snyggt till en liten bränna och lättmatchat till allt! Med en sån här variant skulle jag hålla det ganska simpellt. Leggins eller caprijeans är upp till var och en, jag skulle köra på caprijeans. En stor väska i skinn eller tyg och en sjal knuten i håret. Sen går det lika bra med flipflops som med ett par shyssta tygskor.
Jag tycker att linne och viskos är bästa materialet i sommar tillsammans med bomull. Men jag har alltid varit svag för linnebyxor och linnekjolar så då även för linnetunikor. Om du vill ha det lite mer färgglatt kan du antingen välja rött, rosa eller brunt. Söt farfarsknäppning fram och krage. Bästa tunikan i vår!


Bild: H&M

Kommentarer
Postat av: missankre

jättefin skjorta :)

Postat av: sanna

söt!

2007-04-25 @ 18:25:29
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Foffe

=)

2007-04-25 @ 19:57:22
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback