Vårens hårtrender

image167

Less is more. Vårmodet när vi kommer till hår och frisyrer är avskalat och väldigt enkelt. Jag tycker om det, och det behöver inte vara så jättekrångligt att fixa det själv. Bra produkter finns i olika affärer i olika prisklasser. Men över till frisyrerna. Det är lika rätt med utsläppt hårsvall med volym som med en mer avancerad hög toffs. Den höga toffsen piffar du enkelt till med att spara en slinga hår och linda runt toffsen. Det ser lite lyxigare ut och är väldigt, väldigt enkelt. Luggen är fortfarande rätt och satsa på en lång och rak lugg om du vill vara trendig. Dessutom ser vi hårda knutar i modet och även pojkkort, mycket varierat helt enkelt. Eller varför inte göra som Sofi, piffa till frisyren med ett snyggt satinband eller en sjal och fäst hårspännen med stenar på för en snygg, lyxig och billigare Marc Jacobs-stil.

Vad kör du på i vår?

Bilder: Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: Jenny ( Bloggen Blue Dreams)

Sugen på att vinna en bok? Var med i Blue Dreams fototävling med tema våren!
För mer info, kika in på min blogg. :)

Postat av: Julia

Snyggt hår mode ju. Själv kör jag på rak lugg(L)M och långt plattat hår./Julia

2007-04-22 @ 21:20:41
URL: http://syren.webblogg.se
Postat av: H

Jag tycker att det är så snyggt med lugg men passar tyvärr inte i det!!

2007-04-23 @ 16:28:35
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se
Postat av: Foffe

Jenny: Det ska jag kolla in :)

Julia: Åh det låter jättesnyggt!

H: Samma här!!

2007-04-23 @ 21:31:15
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback