Höstigt



Detta var alltså vad som fanns i mitt H&M-paket. En rosa/cerise tisha med tryck som känns lite lagom rockig. Och så en olivgrön tunika. Jag hade kunnat beställa en storlek mindre men den här fick bli bra. Den blev riktigt mysig med den stora härliga sjalen till som var över förväntan. Dessutom var det en diskret guldtråd i som gjorde den extra piffig. Och så gratis setet som var sådär, fast helt okej. Linnet blev lite stort men det satt ju hyffsat och koftan var lite kavajliknande, men de var båda godkända! :) Nöjd med paketet!

Nu väntar jag bara på kuvertväskan som kommer senare!

Jag bjuder inte på några ansiktsbilder, dock munbilder idag, hahaha ;D

Kommentarer
Postat av: Jenny - Blue Dreams Bloggen

Mysig
halsduken ser ut !

Postat av: Matilda

Köpte också en såndär tunika bara i lila från H&M!

2007-08-22 @ 20:30:07
URL: http://matildaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback