Värmeslag

Hejsan!

Ledsen för dålig uppdatering men det beror på hettan, det är så varmt! Skönt! :-) Men värme innebär färre inlägg på bloggfronten. Sitter mest med min veckotidning och löser sudoku samt läser noveller, är det inte det sommarn är till för? ;-) Haha, vad gör ni dessa härligt sommarvarma dagar? Igår tog jag mitt andra (ja, bara andra) dopp i Sverige. Och en kompis och jag gjorde en riktig långcykling på eftermiddagen i strålande solsken, det var lite kämpigt men det var värt det. När vi kom fram hade vi funnit ett nytt badfavoritställe. En underbar oas, där vi till en början fick vara helt själva men efter ett tag kom det fyra personer till. Lite läskigt att doppa sig dock, bryggan hade ingen stege! Och jag tycker att det är SÅ obehagligt att hoppa i även om det kanske är lättare, men det jobbigaste är ju ändå att ta sig upp utan stege. Men tillslut kom vi i och vattnet var toppen! Skönaste doppet hittills! Och att komma upp var inga problem, hala, stora stenar på botten men det gick ;-)

Imorgon ska jag iväg på ett fyradagars skrivläger, men det är ett dagsläger så jag kan skriva på kvällen. Men det är risk för dålig uppdatering denna vecka! Men att vara ute och ha det gott, det är ju inte dumt alls!

Ikväll blir det såklart Sommartorpet som jag bara inte kan missa! Det är en liten sommartradition. Men Ernst hade jag nog kunnat slippa faktiskt, hihi, men han är väl också en del av programmet?! Med sina lite underliga idéer som både är lyckade och mindre lyckade. Men att släpa in grus och sten inomhus, samlas det inte massa spindlar och andra kryp där? Jaja, Sommartorpet är ändå en sommartvfavorit för mej :-)

Ha en riktigt, riktigt skön vecka nu! Och en skön måndag! :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny - Blue Dreams Bloggen

Kul med skrivarläger!

Postat av: Foffe

Jenny: Ja det skall det bli! :-)

2007-08-06 @ 19:32:35
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: ~Johanna~

Tack så mycket :)

2007-08-06 @ 19:35:16
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback