Förberedelser

Jag tycker inte om att vänta på gäster. Jag skulle bara vilja sätta mig alla kläder nu och lägga på en make-up men den är fem timmar för tidigt. Jag är osäker på hur jag skall göra med sminket, för jag har en röd, stor finne i pannan som vägrar försvinna =/ Och om jag täcker den med smink tror jag att den antingen rivs upp eller så blir den bara mer irriterad. Men det är ju bara mina kusiner som skall se mig så det är inte så viktigt. Jag är i alla fall nöjd med klädvalet :)

Från ett ämne till ett annat. Hörde på radio att vårens stora färg var röd! Röda läppar, röda skor och röd klänning. Va?! Jag läste på en sida att röda läppar var förbi och man skulle ha läppar i naturfärger. Rött är väl ingen vårfärg?! Jaja, det var någon ifrån Kappahl som sa det i alla fall. Vad tycker ni, är röd en vårfärg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

var inte röd höstens stora färg? det var ju massor om det med röda accessoarer osv.. menmen, det kanske blir det i vår oxå? Själv har jag mest hört att det blir mycket grått och naturnära färger i vår :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback