Bloggtorka

Hej!

Idag har det inte blivit mycket bloggande, inget alls. Har varit ute och löst korsord samt läst noveller ur Hemmets för vädret var riktigt lovande idag :-) Så skönt! Fick dessutom höstkatalogen från H&M, men det kändes inte så speciellt faktum med att jag kollade igenom varenda kategori för ett par dagar sen, lite tråkigt. Nästan gång ska jag inte kolla på hemsidan innan jag bläddrat i katalogen ;-) Lagade förresten en mycket god soppa idag som var med i förra numret av Hemmets tror jag, med morötter, blomkål, färsk potatis, ärtor och spenat. Suveränt gott! Om någon är intresserad så kan jag skriva receptet på bloggen ;-) Nu ikväll blir det såklart Miss Marple, sista avsnittet tror jag, men ingen större fara. Poirot tar ju över ;-)

Ha en alldeles utmärkt kväll! :) Mvh Foffe



Jag gillar den här koftan från H&Ms höstkatalog :)



Kommentarer
Postat av: våga vara egen

tack! för att du gilla min blommiga top :)

Postat av: ulrika

Den är fin, och jag gillar tjejens hårfärg!

2007-07-26 @ 10:03:30
URL: http://colorelle.blogg.se
Postat av: Foffe

våga vara egen: =)
ulrika: Håller med!

2007-07-26 @ 17:16:57
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback