Söndagsmys

Aah, vad jag är trött! Idag åkte jag in en sväng till stan och njöt av det vackra vädret vi faktiskt hade på förmiddagen! :) Hur bra som helst, och om man ska tro på väderleksrapporten blir det bra igen imorgon. Usch nej, börjar jag prata väder. Är själv så trött på bloggar där man bara pratar väder och visar väderleksrapportar *haha* ;P Målade naglarna i en jättehärlig sorbetrosa nyans, riktigt somrig känner jag mej nu! =) Och nu ikväll åt jag blåbärspaj, smarrigt!

Update: En sak bara, håller de på med nått på blogg.se? Vet inte om det är jag som är ouppmärksam men segt är det i alla fall !

Ajöken!



Jag bara älskar den här väskan, detta är dagens stora önskan! 50 spänn på Indiska, kapet! Har även sett den i butik och den är helt perfekt i storleken, jättejättefin :) En sådan jag söker! Perfekt för nycklar, mobil, kanske något smink, busskort mm. =) Lite portmonnäliknande

Kommentarer
Postat av: Jelena

Väskan är jättesöt.

Postat av: mikaela

jag köpte två. :D

2007-07-17 @ 12:38:09
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Tove

Jag har köpt den, jätte fin är den

2007-07-23 @ 12:48:16
URL: http://toveheterjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback