Tomorrow

Hejhej!

Imorgon ska jag träffa en vän som jag har lärt att känna enbart via nätet. Vi har hunnit bli goa kompisar och jag tror att det kommer bli jättetrevligt :-) Vi ska faktiskt ses på Gekås ;) *haha*

Igår var det faktiskt ganska fint väder men idag är det regningt och grått - igen. Åh det dåliga vädret påverkar verkligen humöret, jag vill vara glad. Det är ju juli, det ska vara sommar! Hoppas att ni har lite bättre väder iaf :-)

Idag blir det återigen en slappedag med stort S. Känner mig uttråkad.

Foffe

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! :)
Ja, majs är min största fiende.
Efter fåglar då.

Postat av: Camilla

Ja hatar vädret, kul att träffa kompisar över nätet ;)

2007-07-11 @ 14:41:58
URL: http://cammomilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback