Träningsvärk

God eftermiddag!

Är helt slut i benen efter att ha gått runt på Gekås sen, jaa 9 imorse. Det blev lite kaos med vännen jag skulle träffa men allt löste sig till slut. Jag var väl hemma vid fem tiden, något, så gissa om jag har ordentligt med träningsvärk =/ Blev inte så jättemycket shoppande: en röd festtopp (jag lider brist på lite festligare toppar och blusar, det behöver man det också!), ett manikyrset, en almanacka och en ansiktstvål. Vet inte om jag postar bilder på bloggen, toppen lär ni få se i någon outfitbild och det andra kanske inte är jätteintressant ;-) Skall bara ta det lugnt ikväll :)

Ha en trevlig afton!

Kommentarer
Postat av: Miranda

wiie, gekås is the shieet. eller iaf om man har dåligt med pengar ;) haha. men ajg är ju lucky som bara bor en timme därifråån haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback