Torsdag

Är fortfarande lite förkyld men det är ok. Sitter och läser lite olika bloggar, alltid trevligt :D Det är så roligt att det finns så många olika sorters bloggar. I början visste jag inte om intressebloggarna, men det är himla roligt.

Skall försöka orka gå på dansen ikväll. Jag får ta det lite extra lungt men jag behöver röra på mig. Äsch, de är såklart inte därför jag gör det. Då hade jag ju fortsatt i simningen, fotbollen, innebandyn osv. Jag gör det för att det är roligt, inget annat! Oh så är det en så himla go grupp! Vi skrattar och det är minst sagt uppiggande :D Sen är kanske danserna lite larviga, men det är så himla kul! Och så dansar vi till Wind it up nu också :) Perfekt!

När vi kommer till dumburken blir det nog Poker-fejs. Ganska roligt, men jag trodde att det skulle gå ut ännu mer på att ha just ett grymt poker-fejs. Nu är det ju de som svarar rätt på flest frågor som oftast vinner. Det skulle vara upplagt på ett annat sätt. Nu kan det heta "Frågesporten - med rätt att ljuga". För det går inte ut på att ha ett bra poker-fejs enligt mig.

Kram /Foffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback