Blandade provresultat

Hej!

Idag är det måndag. Har varit en ganska bra dag, har känt mej lite seg bara. Och idag fick vi tillbaka ett prov från SOn, geografi. Det gick faktiskt riktigt bra för en gångs skull :) När vi skulle sätta ut olika städer och sånt på kartan så fick jag 26 av 31 och på förhöret där man skulle skriva lite allmän fakta fick jag 22 av 26, jag är riktigt nöjd, efter många besvikelser. Den här veckan blir nog ganska kort hoppas jag, imorgon skall jag ha orientering men det är bara i 2 timmar och sen får man komma hem, grymt! :)

Har precis beställt en laddning skivor från CDON (som jag äntligen fattade hur jag skulle komma in på, det krånglade med lösenordet och sånt, usch) och jag hoppas att de dyker upp snart! Nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag skall göra, förbereda morgondagen och ha det mysigt med tända ljus. Åh vad jag längtar till julen helt plötsligt! Kom på mig i morse när det var sådär härligt mörkt och temperaturen var perfekt, och det var så skön luft! Härligt! Och i lördags var det dags att köpa lite fina ljus, det piggar upp!

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Friday

vilka skivor??? OBs har börgat med bloggo :)

2007-10-16 @ 19:09:17
Postat av: tilda

Ha en bra kväll (:

Postat av: [Jenny] - Bluedreams

Garderobsrensning på min blogg :) Kom och fynda!

2007-10-20 @ 21:48:09
URL: http://www.bluedreams.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback