Höstens plagg

Listan är snodd från Livet enligt Amanda-bloggen :) Det är om vilket/vilka plagg man skall satsa på/investera i under höstsäsongen.

Jeans/byxor: Inga speciella, kör på mina svarta jeans!
Klänningar: Kanske någon tunika i en mörk, murrig färg som mossgrönt, svart, rostrött eller mörkblått. Tunikan/klänningen får gärna ha fina detaljer och vara stickad!
Kjolar: Jag går aldrig i kjol så jag tror inte att det blir någon heller. Den snygga från Indiska tror jag inte det blir något med, men skall det vara någon får det gärna vara något liknande; vippigt, blommiga brodyrer och knyt!
Jackor: En skinnjacka, tack! ;)
Skor: Jag behöver verkligen nya vardagsskor, något i gympaskostil men skulle även kunna tänka mig ett par boots, om jag bara kunde lära mig gå i klackar! ;)
Koftor/tröjor: Någon stor, mysig kofta, helst i svart eller någon murrig färg som är lång så att man kan ha den till leggins om man har lust!
Väskor: Har spanat in en snygg skinnväska på Indiska i svart, med både handtag och axelrem. Låg på 500 spänn, den var ganska lagom stor och verkade praktisk!
Blusar & Toppar: Här blir det nog en hel del t-shirts gärna men även söta, romantiska blusar är välkommet!
Huvudbonad: Antingen bara vanlig mössa eller en lite puffig basker!
Övrigt: Accessoarer är något som kommer (förhoppningsvis) användas flitigt i höst!

Kopiera gärna :)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Kul lista. Just nu känns det som jag behöver massor av allt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback