Dag 1 på praoveckan

Hej på er!

Nu har jag varit uppe i drygt en och en halv timme, och jag börjar inte förrän 10, härligt. :) Den här första veckan skall jag praoa på KappAhl som sagt. Hon som skall ha mest ansvar över mig, alltså den personen jag antagligen kommer vara med mest verkade väl sådär lagom trevlig. Men hon hade kanske bara en dålig dag den gången jag var och hälsade på, hoppas att allt går bra idag. :)

Som outfit har jag min rosa tröja från KappAhl, frankrikejeans, H&M-halsband och KappAhl-klocka. :) Visar kanske bild senare ikväll!

Ha en bra måndag! /Foffe

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tävling i min blogg! Chans att vinna ett presentkort värt 300 kronor =)

http://sannakumlin.blogg.se/1207493247_tvling.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback