I'm home

Hej! :)

Nu är jag hemma från praodagen. På det hela taget har det varit en bra dag, den började kanske lite trevande. För först fick jag bara gå och och rätta till och vika om saker. Det kändes lite dumt, som om man bara gjorde det för att göra något. Det mesta hängde/låg redan hyfsat bra så det var inte mycket att göra. Men efter ett tag fick jag börja plocka upp lite nyinkomna kläder (mums!) och larma och göra annat. Det var helt okej! Fast jobbigt att stå upp så mycket, är inte van vid det. Sitter ju mest i min skolbänk, haha. ;) Skönt att vara hemma efter en riktig arbetsdag!

/Foffe

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

kul me prao!

Postat av: Emma

Svar: tack så mycket :)

2008-04-14 @ 18:44:44
URL: http://sommarungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback