Saturday

Hej!

Var ett tag sedan jag skrev men jag har haft en vecka med en del att göra. Nu är det i alla fall bara en kvar innan jag skall iväg på prao, härligt! Under tiden jag inte har skrivit har jag hunnit shoppa en brun axelremmsväska på H&M för 198 kr. Jag tror nog att ni här sett den. Och idag har jag shoppat två saker, en rosa trekvartsärmströja från KappAhl (tänkt att använda en del under praoveckan). Jättesöt! Och så har jag klickat hem ännu ett smycke från Cocoo.se. Kommer nog i veckan. Vill ni ha bilder är det bara att hojta! Lägger säkerligen in någon bild på tröjan idag.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: julia

svar: det kostar 55 kr och finns att köpa på Cubus och kicks t.ex, finns i 6 olika dofter :)

Postat av: Louise

svar; Thanks! och kul med cocoo smycken! finns alltid något kul :D

2008-04-05 @ 15:18:01
URL: http://louisekarin.blogg.se
Postat av: Hanna

Svar: Tack, jag gillar den massor!! :-)

2008-04-06 @ 12:59:18
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback