Ellegalan

Ellegalan är mycket omtalad och jag är faktiskt inte speciellt intresserad över själva galan, mest över hur folk väljer att klä sig. Här kommer de som jag tycker var bäst klädda under galan.

ELLE-galan 2007 - Gästerna anländer, bild 23

Josefin Sundström och Klas Lindberg
Jag tycker att Josefin är jättesöt och rosa går ju hem hos mig! Hon lyckas dessutom bära om en bolero snyggt på den här bilden, annars tycker jag att boleros inte är något vidare stilfullt klädesplagg. Skärpet markerar midjan vackert och diskret. En full pott! Hennes man klär sig inte helt tokigt han heller. ;)

Betyg: 5/5

ELLE-galan 2007 - Gästerna anländer, bild 31
Linn Gustavsson
Kolla vilken ljuvlig outfit! Och jag syftar på Linns. Den gröna underbara klänningen matchas med svarta detaljer. Skinnjackan och kuvertväskan är det som gör hela outfit tillsammans med ett par snygga strumpbyxor med mönster till ett par enkla skor. (Sorry allihopa, men jag gillar varken Elin Kling eller hennes outfit.)

Betyg: 3,5/5

ELLE-galan 2007 - Gästerna anländer, bild 41
Sahara Hotnights
En och en tycker jag inte dessa outfits är speciellt märkvärdiga men tillsammans blir det som en härlig mix av smällkarameller. Väskor, strumpbyxor, mönster, skor, tröjor, klänningar i alla tänkbara färger! Läckert - och färgstarkt, tjejer!

Betyg: 3/5

ELLE-galan 2007 - Gästerna anländer, bild 44
Carina Berg
Underbar människa och underbar outfit! Lagom mycket poloklänning med guldkedja och lila strumbyxor samt kuvertväska. Less is more! Detta var riktigt snyggt!

Betyg: 4,5/5

En liten flik bara, jag tycker att det var tråkigt att Engla inte gick på Ellegalan. Riktigt tråkigt, hon driver ju ändå Sveriges största modeblogg så jag tycker att hon är en självklar gäst där men hon tyckte nog ändå att det var skönt att slippa välja, hon var ju osäker på om hon hade tid men Ellegalan är ett av de största modearrangemangen och då tycker jag att Sveriges största modebloggerska ska vara där. Lite synd att hon inte var där, vad tycker ni?

Vilka tycker ni var snygga på Ellegalan? Har ni andra favoriter?

Kommentarer
Postat av: biffen

Hallå Fiffi

En liten kommentar från Melbourne, du skriver så himla trevligt man blir glad av att läsa din blogg

Biffen

2008-02-05 @ 06:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback