Fredag

God kväll :)

Idag har jag haft en lugn förmiddag, har nämligen börjat känna mig dålig. :( Huvudvärk och lite snuva. Efter lunch åkte jag till bla Myrorna och hittade ett riktigt väskfynd som jag är riktigt nöjd med. Dock blir det inga bilder idag nej, men den kommer säkerligen dyka upp på outfitbilder framöver.

I helgen blir det fullbokat så jag får se till att bli bättre på en gång för jag får nämligen finbesök av en vän jag lärt känna på internet. :) Skall bli jättekul! Om ni följt bloggen ett tag så kanske jag skrev att vi möttes på Ullared förra sommaren och det var jättetrevligt. Vi skall i alla fall se på Melodifestivalen på lördag och shoppa på söndan. Och jag som redan gjort av med allt för mycket pengar. :S Haha, jaja efter det får jag väl ha ett rejält shopstopp. ;)

Nu ikväll skall jag ta det lugnt framför Let's Dance. Heja..äh..typ Matte och Rickard tror jag! :) Men jag gillar inte Cissi, uuuh, hon är lite för mycket enligt mig. :) Vilket jag även tyckte om Rickard innan också men han är riktigt duktig och underhållande. :)

Ha en fortsatt bra fredagkväll! /Foffe

Kommentarer
Postat av: melina

svar.tack,ha en bra kväll

Postat av: Ingrid

yay! :D du kunde ha länkat till mig (A) xD
skoja :P
gah, det ska bli så kul i helgen :) jag ringer ikväll eller imorgon, mest troligt imorgon :P

2008-02-15 @ 19:56:17
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback