I really do need some smakråd

Hej på er!

Jag tror inte jag får några svar innan jag stänger av datorn för idag, och jag kommer inte kolla i morgon bitti så egentligen är detta ett ganska onödigt inlägg men jag behöver lite hjälp! Hur skall jag bära klänningen imorgon?

Förslag 1: Klänning+rosa strumpbyxor+väska+något mer?
Förslag 2: Klänning+svarta leggins+sjalen+väska+någotmer?

Eller har ni något annat förslag? Har ni lagt märke till någon av mina accesoarer som ni tror skulle kunna passa? Om inte till imorgon så kanske för framtiden. ;)

Förresten, har ni sett Singing Bee på trean? Det är faktiskt riktigt underhållande! Annars är det söndag en ganska dålig TVdag enligt mig, nu när Parlamentet är slut, haha.

God kväll /Foffe

Kommentarer
Postat av: Louise

om det är den klänningen i förra inlägget så tycker jag du ska ta rosa strumpbyxorna! blir för mycket svart annars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback