Oscarsgalan

Här betygsätter jag både hissar och dissar från de mest välkända på Oscarsgalan.

Anne HathawayAnne Hathaway

Anne Hathaway
Anne Hathaway är underbart vacker i denna röda kreation! Hon ser vuxen och elegant ut och den djupröda färgen gör sig bra till hennes bleka hy. Hon har dessutom lyckats väva in trenden med en bar axel. Tjusigt!

Betyg: 4

Cameron DiazCameron Diaz

Cameron Diaz
Själva Cameron ser strålande ut men jag är något tveksam till klänningen. Ser mest ut som om hon svept in sig i ett gammalt lakan. Själva helheten hade blivit snyggare med ett halsband när ringen redan gör hälften

Betyg: 2

Nicole KidmanNicole Kidman

Nicole Kidman
Jag älskar Nicoles klassiska och lite mer gammaldags utseende! Hon har faktiskt inte helt misslyckats med den här outfiten heller. Klassiskt svart som jag tror hade blivit snyggare med ett annat halsband. Gala! - med en gnutta enkelhet.

Betyg: 3

Heidi KlumHeidi Klum
Heidi Klum
Här har vi en av galans riktiga fullträffar! På många håll, i alla fall. Håret, sminket, smilet och själva Hedi är rätt. Klänningen är gala-aktig och elegant, men den lilla kuvertväskan förstör för mig. Den ser ut att vara lite rosa/cerise vilket jag inte alls tycker passar ihop med klänningens färg. Det drar ner betyget!

Betyg: 3

Katherine HeiglKatherine Heigl
Katherine Heigl
Det känns som om Katherine, i denna utstyrlsel, följt varenda mall för hur en galaklädsel skall se ut. Förtrollande rött, Marilyn Monroe-aktig frisyr och givetvis röda läppar. Plus poäng för en bar axel!

Betyg: 3+

Penélope CruzPenélope Cruz
Penélope Cruz
Ansiktet är så rätt och kläderna...så fel. Att det får bli så här tokigt? Lite plus för färgen på klänningen och Penélopes smile!

Betyg: 1+

Miley Ray CyrusMiley Ray Cyrus
Miley Ray Cyrus
Det här var faktiskt riktigt bra! Miley i en, framtill, enkel och snygg röd klänning med ryggurringning baktill och rosett. Det ger många pluspoäng! Hennes frisyr och lagom mycket smycken gör också att hennes helhet blir glamour och elegans, trotts sin unga ålder.

Betyg: 4

Bilder:
OSCAR

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Jag är kär i Heidis klänning :)

Postat av: emmy

Katherines klänning tycker jag var underbar! klassisk, ja, men det finns en anledning till att just den stilen är det!

2008-02-25 @ 18:15:59
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv
Postat av: Sweet 16´s blogg

s. tack så hemskt mkt :D, va gärna med i min tävling på min blogg (=

2008-02-25 @ 22:49:13
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Erika !

Svar: Tack, haru likadan? ;)

2008-02-26 @ 13:38:19
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Evelina

Svar: Tack för den fina kommentaren! :) De två klänningarna som jag skrev att jag tyckte var finast (på min blogg)igår fick högsta betyg i Metro. Kolla in min blogg ;p Wiho!

2008-02-26 @ 17:18:02
URL: http://evvvelina.blogg.se
Postat av: Fanny

Heidi Klum var så snygg i den klänningen. :)

2008-03-01 @ 18:06:28
URL: http://fashionfun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback