Skönhetspaket



1. En handkräm mot kyla. Jag brukar inte bli speciellt torr men eftersom huden ändå behöver extra fukt tyckte jag att en sådanhär liten kräm skulle behövas.

2. Ny mascara, samma som tidigare. Helt okej, den duger.

3. En svart ögonpenna som man slipper vässa, bra att ha med sig sådär i handväskan.

4. Och äntligen har jag köpt nytt läppcerat, det var på tiden. Det behövs verkligen! Detta är verkligen att rekommendera då det har söt förpackning och doftar gott.

5. Ringen fick jag som premie

6. I detta paket fick man en överraskning, jag fick en parfym. Har inte riktigt bestämt mig om jag gillar doften eller inte, den är annorlunda och väldigt stark. Men parfymer kan man aldrig få för många av, enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag fick en sån där parfym förut, jag tyckte nog att det luktade för starkt. Inte min favvo precis, själv hämtade jag också precis hem ett paket från Yves-Rocher, kanske ska lägga ut bilder på dom med..

Postat av: Foffe

Sofie: Nej, inte min heller! Ja, gör det! :)

2008-01-21 @ 20:16:27
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback