Inte långt kvar

Hallå i sommarsolen!

För visst kan man kalla detta sommar? Har badat två dagar i rad och det är verkligen för härligt, hoppas bara att detta håller i sig hela sommaren så att det inte blir som förra...
Igår var jag och shoppade (trots det fina vädret) men bara en snabbis. Var på jakt efter en skolavslutningsklänning. Kollade på Lindex men en av de jag lagt ut här på hemsidan fanns bara i fel storlekar. På H&M hade de inte heller något speciellt, och det som var snyggt var också fel storlek såklart. Jag kikade också in på Indiska och MQ men nej, där fanns inte heller den ultimata klänningen! Har ni tips på några bra affärer? Får kanske knalla ner till storstaden nästa helg i så fall. :p
Med mig hem fick jag lite smått och gott. En brun bikiniunderdel som jag skall ha till min överdel som jag köpte för ungefär ett år sen. Tänkte inte på att köpa någon underdel då eftersom jag ändå skulle ha shorts så jag kunde ta vilken som helst. Men nu har jag hittade en! Kanske inte den snyggaste i hela världshistoren, men den är okej. :)
Och så köpte jag fyra diadem på Glitter. Kan låta onödigt, men är det något jag använder så är det diadem. Det blev ett rött, lite bredare. Ett svart och ett grått. Och ett med pärlor! Jag var noga med att känna efter så att de var relativt bekväma och det var faktiskt alla. På Gina Tricot (min hat-älsklingsaffär) hittade jag såklart kanske tre t-shirts som bara skrek efter mig, haha. :) Men jag tog en som jag föll lite extra för, och ett linne som jag hittade på rea. Ska kanske posta bilder på rubbet? ;)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men ut någonstans i alla fall! Kanske till havet? För övrigt måste jag bara påminna om att den ständiga bloggtorkan beror på tidsbrist. Men nu är det inte lång tid kvar på skolan, plus att den här sista veckan och dagarna är det inte speciellt mycket så jag kan nog snart börja blogga som vanligt igen! :)

Ha en bra dag /Foffe

Kommentarer
Postat av: Josefin

Kolla Ellos och La Redoute(internetbutiker).

Annars kan du checka in Rut m.fl =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback