Skolavslutningstunikan?

Hej!

Jag kollade på Indiska idag och såg den gula klänningen direkt, tänkte direkt "Åh vad fin den var!", tog åt mig några storlekar och sprang in i provrummet. Där blev jag dock lite tveksam. Som jag skrev tidigare är gult inte riktigt min färg, och det fick jag bekräftat åter en gång. Jag var väldigt lik en ostbåge och modellen var inte riktigt som jag ville. Nja, den blev det inte. Efter en del vandrande in och ut ur Gina Tricot köpte jag tillslut en tunika där. Ganska kort i blå/grön/turkos/vita/gråa-toner. Riktigt somrig och härlig! Frågan är om den är för mycket strand och sol för en skolavslutning eller om jag skall köra på den? Eller så har jag ju min snygga t-shirt från Gina Tricot, den till shorts är ju faktiskt också snyggt. Bilder kommer! Och jag tror att jag kommer få be er om lite råd, hehe. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är fin :)

2008-06-05 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback