Sommarlov!

Hej!

Igår hade jag skolavsluting, och tro det eller ej, men jag valde t-shirten och shortsen! :) Men jag kände mig uppklädd ändå! Mycket tror jag tack vare mina jättesnygga gladiatorsandaler, min Friis Company väska och mitt svarta Cocoo-armband. Och jag var faktiskt inte den enda som valt en lite mer avslappnad stil, det var en hel del med shorts och topp!

Jahapp, igår kollade jag även på Sverigematchen på TV. Jätteroligt att de vann! Jag älskar ju fotboll, nu mest att titta, men fotbollen var ju också mitt liv för flera år sedan i många år. Visst saknar jag det ibland, men det duger att heja. ;) Som sagt, kul för Sverige.

Idag har jag inget alls för mig. Får se vad jag skall göra. Surfa runt och kolla på TV, tror jag. :) Ha det gott!


Måste bara lägga in en bild på detta helt fantastiska armband! En annan,
Kenza, hade ju turen att få detta hemskickat. Först ett grönt och blått och jag tänkte direkt "Ett sånt i rosa och jag är kär!" och nu har hon fått ett sånt här också, och ett vitt! :) Det rosa kostar 99 kr på Accessora. Vet inte vad frakten ligger på men det kan man ju kolla upp. Verkligen snyggt!

Update: Frakten är på 39 kr.

Kommentarer
Postat av: Tindra

Dem är hur fina som helst, armbanden, love them too.....ha en bra söndag...

Postat av: J E N N Y

----------------------------

Sorry för reklamen, men jag har en tävling på min blogg, kika in vetja! bluedreams.devote.se



KRAM

----------------------------

2008-06-15 @ 22:29:46
URL: http://bluedreams.devote.se
Postat av: Frida

(topnoveller.blogg.se#118)

Du? Kolla in detta:

http://misswhite.blogg.se/tavlingar/2008/june/vinn-parfym.html





2008-06-16 @ 11:19:23
URL: http://misswhite.blogg.se/tavlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback