Sommarshopping!



Nu har jag shoppat massvis inom loppet av tre dagar! Puh! Men det är väl kanske bra ändå, för på sommarlovet spenderar man inte så mycket tid i köpcenter. ;)

1. Här har vi tunikan jag köpte idag på Gina Tricot för 129 kr. Jag älskar färgerna och tycker att den passar finfint på stranden och i sommar! Men frågan är, är den skolavslutningsmaterial? Mjo, den är ju väldigt fin! :) Vad tycker ni?

2. Här har vi min andra kandidat till skolavslutningen, en enkel men väldigt snygg t-shirt! Antingen till svarta eller beiga shorts. Eller kanske jeanskjol? Föll direkt för det underbara, fina glittertrycket och budskapet. :) 99 kr, även denna från Gina Tricot. ;)

3. I love pink linnet som jag visade igår i Dagens outfit. Lite oversize och är snyggt till capri, shorts, kjol. Ja, lite allt möjligt i sommar. Jag fick det för 49 kr på Gina Tricots rea.

4. Diadem i klassiska färger och varianter från Glitter.

5. Dessa örhängen köpte jag också idag, lite vackert pärlemoskimrande. Passar fint till tunikan. :)

6. Och slutligen bikiniunderdelen vars färg var svår att fånga på kort. 129 kr från Lindex.

Ni får gärna komma med förslag och idéer redan nu till den ultimata solavslutningsutstyrlsen! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

eh jag vet inte men i min skola är alla fest klädda med klänning för tjejerna och kostym för killarna...

2008-06-03 @ 18:10:31
Postat av: Foffe

Ida: Okej, jag brukar inte klä upp mig speciellt mycket till skolavslutningen. Dels för att jag inte känner för det och dels för att det inte är så många som gör det speciellt mycket heller. Men visst, hade alla gjort hade man väl gjort det också. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback