Ett överflöd av korta, volangkjolar

image437
Alla kjolar i kollaget kommer från Topshop

Japp, så är det. När en sak hypats ett tag hamnar det i denna kategori, och då var det väl bara mer än dags för dessa små volangkjolar? Jag tycker att volang känns ganska ute (säger jag och har precis köpt en volangklänning). Nej men faktiskt. Jag kommer ihåg trenden med de här långa volangkjolarna och då babyrosa och brunt var högsta mode, gärna tillsammans. Uuh! Nu har längden kortats av rejält, tack och lov. Känns dock lite tidigt att gå klädd i dessa små kjolar. De gör väl sig bättre när det är högsommar? Söta, jovisst. Men jag är ändå ganska tveksam. Dock ganska övertygad om att jag kommer gilla den här trenden, rätt snart.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback