Inställd

God morgon!

Skulle egentligen iväg och shoppa med en kompis idag men hon skulle sitta barnvakt, där ser man. :) Så istället för det bli en hemmadag. Inte dumt det heller. Nu på förmiddagen har jag inget speciellt "att göra". Sitter och tittar på klippen från Vecko Revyns bloggmingel, avundas verkligen de som var där! Haha, men man kan ju alltid njuta av fina outfits och höra vad de har för stilikoner på VRs hemsida. Bra inspiration! Fast stilikoner är jag inte så intresserad av, kanske för att jag själv aldrig haft någon. Är väl lite för feg för att testa för vågade saker också, är mer jeans och t-shirt människa. Oj oj, nu vet jag inte varför jag flög in på det här. Här har ni länkarna:

http://www.veckorevyn.com/vrtv/2008/vr-tv-vad-har-du-pa-dig/index.xml

http://www.veckorevyn.com/vrtv/2008/bloggmingel-vem-ar-din-sti/index.xml

Sådärja! Ikväll kan ni väl bara gissa vad det blir för min del. ;) Melodifestivalen såklart! Har väldigt många favoriter det här året. Spelar inte så stor roll. Men helst inte Sanna Nielsen eller Linda Bengtzing. Har ni någon favorit?

/Foffe

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Gomorrn, hoppas att du har sovit gott?

De senaste dagarna har jag uppdaterat med lite nya tips och trick på vad man kan göra med sin blogg, så kika in och se om du hittar nåt skoj att använda!

Du kan dessutom vinna en webcam vilket du har fram till imorrn på dig att göra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback