Påskhelg på ingång

Hej hej! (:

Då är jag äntligen ledig! På lördag bär det av till Hamra, känns faktiskt tråkigt att inte kunna blogga nånting under tiden jag är där, men jag vet inte alls hur man mobilbloggar. Och lära sig på två dagar kanske är omöjligt? Vad vet jag. Dagen gick relativt fort men jag var trött och seg hela tiden så det går inte att beskriva hur skönt det är att vara hemma. Känns som fredag!

Inget har kommit från Cocoo än, kanske inte så konstigt, jag beställde ju igår. Hoppas att jag får det imorgon! Hade varit kul att visa upp innan jag åker. :) Ikväll får jag börja packa.

Skall ni göra något kul på påsklovet? Eller bara vara hemma? Skönt det också..Eller har ni bara vanlig arbetsvecka?

Ikväll blir det påskägg, med förhoppningsvis riktigt smaskigt innehåll..fick nämligen inte välja varken ägg eller innehåll själv detta år..så det blir en överraskning.

Trevlig påsklovsstart och torsdagkväll! /Foffe

Kommentarer
Postat av: Ingrid

jag tror det finns inställningar om det någonstans där man loggar in eller vad man ska säga, och så ska man kunna skicka mms I think, och skriv kort. för texten man skriver blir även rubrik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback