Hemma igen!

Nu är julen firad! Den blev väldigt lyckad och jag är nöjd med mina julklappsköp och klapparna jag fick. Just nu håller jag på att ladda min envisa digitalkamera och så skall jag lägga in lite foton hade jag tänkt mig.

På bloggen avslutar jag kategorin "Dagens kanon". Haha, jag gjorde bara två inlägg men det var så jobbigt att kolla igenom alla hemsidor och hitta något som var snyggt, dessutom när det snyggaste var på utländska hemsidor och man inte kunde skriva vad det kostade i svenska kronor.

Förutom julklappar träffade jag ju min kusin som är 20 år och jag fick lite kläder av henne. Det är roligt att ärva kläder tycker jag, eftersom att jag är storasyster och inte så van vid det. En del var snyggt och jag får se om jag kan visa lite på bloggen.

Dessutom lär ni också få se lite av mina outfits. Men jag blir så otroligt inspirerad av storbloggarna och jag vill visa vad jag har på mig. Kanske blir det inte lika glamoröst eftersom att jag är så ung men det är roligt tycker jag ändå :)

Hoppas att ni har haft en bra julhelg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jätte vacker hemsida tycker ja då! Mkt vackra saker ! =)

2006-12-26 @ 14:10:31
Postat av: Natta

God jul på er alla! Snygg blogg!

2006-12-26 @ 14:11:15
Postat av: mizaru

Jo det kan man ju säga... >_

Postat av: Foffe

Natta: Tack så jättemycket :)

2006-12-26 @ 17:17:43
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback