Snart jul!

Lovet började igår och jag var då tveksam till att stanna hemma från skolan så mycket, men nu tycker jag bara att det är skönt. Sova länge varje morgon, vara uppe till ganska sent. Visst kommer jag sakna alla i klassen, men det gör det bara ännu roligare att träffa de sedan ;)

Hihi! Idag hade jag tänkt att åka ut och shoppa. Jag har inte mycket pengar kvar i bakfickan sedan jag köpt alla julklappar men lite har jag ju. Och så ska jag ju få mina 350 kr för att jag inte ätit godis på ett halvår :) Så jag kanske kan shoppa med gott samvete. Äsch, man skall inte tjata om pengar!
Jag har ju en röd topp som går ned över rumpan och har fina detaljer som jag köpte på
Gina Tricot för ett par veckor sedan. Det var mer ett tvång en ett frivilligt köp får jag väl lov att tillägga :P
Men jag har sån lust att bara åka ut och köpa något nytt att ha på mig på julhelgen men det är ju snart jul och då får man ju saker så :P

Idag skall jag till mina kusiner och fira "förtidsjul". Vi skall byta julklappar och äta gott och ha det roligt. Sen skall vi sova över hos dem också!

Igår skickade jag mina e-julkort. Perfekt att skicka till kompisarna då det kan kännas onödigt att köpa julkort och frimärke när man lika gärna kan säga det på MSN ;) Men då är alternativet e-julkort. Den här hemsidan är väldigt bra när du skall skicka e-julkort vid alla tillfällen. De fyller ständigt på med passande vykort! Sedan fick jag svar också, och då var det skickat från en annan tokrolig hemsida där du också kan göra roliga och personliga e-julkort. Eller det är snarare en julhälsning med Blossakören som sjunger :D Jätteroligt, kolla in det på en gång!

Hoppas att ni får en jättetrevlig julhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback