Batik, kopior och paraplyn



Det har verkligen varit svårt att missa de här batikväskorna från Miu Miu på senaste tiden. Och inte blev det direkt svårare att få syn på sen man såg
Mary-Kate bärandes på en. De har sin charm och är lite sådär fulsnygga, men egentligen. Det har ju skrivits nästan lite för mycket om de. Är de bara hypade eller överaktuella?

Enligt mig: Både hypat och överaktuellt :)

image264


Kyss Johanna har fått massa uppmärksamhet, inte minst för KJL-smycken, sen sina jordgubbsklockor och nu med CC Skye kopiorna. Men är armbanden i grund och botten..snygga? Eller är de bara lite konstiga och annorlunda. De kanske är rent av det snyggaste som designats!? Alla har olika uppfattningar om kopior, det vet vi ju.

Enligt mig: Överaktuellt

image1152


Den här bilden. För mig säger den ingenting, jag vet inte. Men jag tror nog att det mest beror på att jag inte är ett Olsen-fan. Men ett vinnande leende, är ju alltid ett vinnande leende. Och då är det en vinnande bild, eller?

Enligt mig: Hypat

Och nu blev allt detta hypade och överaktuella ännu mer hypat och överaktuellt eftersom det synts i en blogg till :) Vad tycker du; hypat eller överaktuellt?

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag tycker att bilden är jättefin! Upplägget, håret och att bilden var i svartvitt.

Postat av: Tessan

Tack så mycket. Ja jag är lite inne på romantiska saker nu, å då passade ju den perfekt :)

2007-07-02 @ 16:18:10
URL: http://tessies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback