Bara lördag?

Hej hej!

Vad skötn att det bara är lördag idag, det känns som att det har gott evigheter på helgen! Perfekt! Hela helgen har jag, och kommer, lyssnat på Seals fantastiska låt Kiss from a rose. Den är bra :-) Och såklart Stings Fields of gold, en trogen favorit, och lite olika. Kom in på lite musik här, men det gör inget.

Dagen har varit kalasbra, träffade min goda vän F. Har varit iväg och bara tagit det lugnt. Denna vecka väntar massor och mest nervös är jag inför torsdagen för då har vi konsert! Snälla, hoppas att det går bra nu!

Ha en bra lördagkväll! Hejdå/Foffe

Kommentarer
Postat av: ESCADIA , Rebecca

Ja verkligen! haha jag får också ta vara på mitt solpuder GANSKA mycket nu för tiden inann jag solar, när ingen brunutansol finns till hands :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback