Frusna fötter

Jag fryser lite efter att ha stått ute och hejat hela förmiddagen! Och idag hann jag dessutom med en fika och en snabb titt i ett litet köpcenter. Sommarrean har ju börjat i butikerna nu, härligt!

Veckan är ganska fullbokad. På onsdag åker jag till Malmö och ska se Elton John! Helt otroligt! Skall bli superkul! Och sen följs det ju upp av midsommarhelgen :) Har ännu ingen klänning! Katastrof! Har dock siktat in mig på en, jag får väl se om jag hinner köpa den.

Jag har letat och slutligen fann jag en snygg kilklack! På Skopunkten av alla ställen! Men det är så hög klack; 6,5 cm! Har testat den och den är superskön och snygg men varför ska den vara så hög? Jag är ju redan ganska lång så då blir jag ju superlång! Jag tycker att det är onödigt att den är så hög hela tiden, för var den inte det hade den varit betydligt lägre och mer bra att använda. Åh, synd!


Kommentarer
Postat av: anna

jag är ganska superkort så jag behöver hög klack =)
tack kommentaren - kul att du gillade smyckena.
kram!

Postat av: Foffe

anna: Hehe, då trivs väl du antagligen bättre i skorna än vad jag gjorde :) Ha det så bra!

2007-06-17 @ 21:35:27
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: A

riktigt snygg men lite för hög för mig. blir drygt 1.80 med den...

2007-06-18 @ 10:55:12
URL: http://daaance.blogg.se
Postat av: Foffe

A: Aha, okej. Det är väl ungefär så jag känner också

2007-06-18 @ 11:06:21
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback