Gisele för Vero Moda



Kanske världens enda supermodell; Gisele Bündchen med ett rejält lönekonto och har haft kontrakt med massa exklusiva märken, som Calvin Klein och inte minst Victoria's Secret. Kanske inte så konstigt att man blir eftertraktad? Nu skriver hon kontrakt med inga mindre än; Vero Moda. Jättehäftigt, tycker jag. Kampanjen kommer att lanseras i augusti i år och kontraktet kommer vara ett år framåt. Inte så dåligt av Vero Moda att lyckas få Gisele kontrakterad. Det ska bli jättespännande att se kampanjen!

Källa och bild:
Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: alicia

världens enda supermodell, njaa. jag tycker det finns många fler ;P men det är väldigt kul att hon ska fotas för vero moda =)

Postat av: Foffe

alicia: Jo, jag håller nog med dig. Det finns många andra jag anser vara supermodeller, som Kate Moss m.fl. Det tycker jag också =)

2007-06-25 @ 19:08:05
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Helena

Gisele är så snygg!

2007-06-25 @ 21:07:26
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback