Nytt i garderoben - och i huset!

Innan jag åkte till Malmö så köpte jag en rosa klänning på Gina Tricot, tänkt som midsommarklänning. Tyvärr användes den inte då på grund av det dåliga vädret men jag är övertygad om att den kommer användas mycket hela sommaren. Sval, kanonsnygg färg och jättefin!



Igår kom dessutom mina efterlängtade slapparshorts från H&M. De är supersköna! Jag vet att det ser ut som att jag har flipflops på mig på bilden, haha :)



Och idag köpte jag ett halsband på Guldfynd. Jättefint i rosa, guld och vitt :)



Och så var jag på IKEA och skulle hitta lite förvaring vilket det lider brist på här hemma. Två boxar, två mappar och ett CD-ställ blev det till en början.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Snyggve ! :D:D

Postat av: Anonym

HEj! Kan vi inte träffas??? Superfina grejer urpa :) Kan du hjälpa mig med att hitta olika hängslekjolar om du skulle göra det skulle jag bli JÄTTEGLAD! :) Puss & kram FRIDA :)

2007-06-24 @ 15:58:54
Postat av: Foffe

Tackar =)

2007-06-24 @ 16:03:00
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Linn

Klänningen från Gina har jag i två färger! Så skön att ta på sig :D

2007-07-04 @ 19:12:10
URL: http://englaliik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback