Redan hemma

Hej svej!

Vad skönt det är att vara ledig! Jag kom hem lite tidigare än vad jag hade trott och jag känner mig röd som en tomat i ansiktet. Blir alltid det ;/ I alla fall, ett långlov känns bara mer och mer välkommet för varje dag som går. Läsa i solen, ha picknick, dricka något gott och bara relaxa :) Can't wait! Vad jag verkligen skulle behöva är en peeling för min hud är alldeles "frasig" eller vad man ska säga, väldigt torr i alla fall. Så jag skulle behöva en peeling och min hudlotion får jag hoppas dyker upp snart. Har ni tips på några bra peelings?

Ha en trevlig dag /Foffe



En peeling variant från Yves Rocher

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är jättebra

Postat av: Miranda

hahah, jag har en från ullared ;) den funkar den med, :P

2007-06-07 @ 19:29:37
URL: http://mirrizpirriz.blogg.se
Postat av: Foffe

Anonym: Okej, kanske något att testa :-)
Miranda: Haha, det kan vara bra det med ;)

2007-06-08 @ 17:20:11
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback