Ryggvärk!

Hej hej!

Jag har så fruktansvärt ont i ryggen och jag kan inte komma på vad det kan bero på :( Usch! Inte kul alls! Imorgon ska jag åka till Skövde för att heja på syster när hon spelar fotbollscup. Haha, vilket gäng vi är! :) Men det brukar faktiskt vara riktigt trevligt när allt kommer omkring, och definitivt bättre än att vara hemma och inte göra nånting. Trist bara att det ska regna på söndag. Ska packa ner nya hudkrämen och får se om jag har tid att skämma bort mig själv eller om man blir upptagen hela tiden. Men nog blir det kul alltid! :) Ska ni göra något roligt i helgen, eller något mindre roligt, eller inget alls?
Är trött och har läst två böcker de här dagarna. Har kanske tre-fyra till innan jag orkar ta mig till biblioteket och låna något annat. Böckerna är min bästa vän när jag inte har något annat för mig!

Nej, nu vill jag ha vackert väder! Haha, kram /Foffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback