Tack för att du räddade mitt liv!

HELGEN! Ibland kan den inte komma mer lämpligt. Den här gången kom den perfekt, eller inte. Det beror på om man vill ha mycket att tänka på eller försöka reda ut de. I detta fallet fick jag en del att tänka på, men det gör inget. Denna helg får jag se om jag hittar något tjusigt och på söndag ska jag bort en sväng. Sedär, då var lördagen också bokad, men det är skönt. Jag behöver ha lite roligt och få andra tankar.

Ikväll ska jag nog se på Doobidoo, det är trevligt. Ha en trevlig fredagskväll! /Foffe

Kommentarer
Postat av: Nina

=) älskar klänningar!!

Postat av: sofia

svar: precis! jag fattar inte varför alla tyckte om "skånske elias" så mycket
=/

2007-06-02 @ 11:04:14
URL: http://imfeelingthis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback