Och så var det fredag

FREDAG!

Jag vill gärna åka till Myrorna i helgen, och H&M, och... men känner att det inte är lönt. Det hjälper ju knappast när man vill hålla igen. Jag måste ha pengar kvar till Nice! På H&M är det egentligen bara en canvas jag vill ha, men känns så tråkigt att köpa en väska denna helg också! Nej, då väntar jag hellre en liten stund och kanske gör en stor beställning på deras webbshop. På Myrorna skulle jag vilja kolla på väskor, sjalar, skärp, hängslen och kläder i allmänhet! Men accesoarer är perfekt att köpa second hand. Men, nej. Inget av det denna helg! Tyvärr :(

Men, det är ju helg! Och helg = bra!

Kram /Foffe

Kommentarer
Postat av: Novegirl

När ska du till Nice ?
Jag ska nog också dit sen i juni ;)
Kram!

Postat av: Foffe

Novegirl: Åh, jag ska dit i maj! Synd att vi inte kunde ses. Du får ha en bra resa :) Kram

2007-03-16 @ 18:18:22
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Novegirl

Vad kul :) Tack, jag hoppas att du får en underbar resa !
Du kan kanske tipsa mig om bra affärer sen när du har varit där :) ?
Många kramar

2007-03-16 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback