Fredag

Hej!

Igår hade jag tänkt blogga mer än jag gjorde men vi fick oväntat besök av kusinerna så vi hade en trevlig stund tillsammans med måltid och tårta. Och så såg jag lite på Eurovision, jag är jätteglad att Georgien gick vidare :) De var mina favvosar! Jaja, i alla fall.

Det känns helt otroligt att det är imorgon vi skall åka iväg. Till Frankrike. Vad skönt att slippa känna, usch snart är helgen slut! För jag kommer ha en väldigt lång helg ;) Förhoppningsvis blir det en smula bad också, hotellet har ju pool om havet skulle vara för kallt, vilket jag förmodar! Och det ska bli lite spännande att åka flygplan nu, det var ett tag sen sist. Ojojoj, jag tror faktiskt det var tre års sen! Det kommer bli jättekul! Dessvärre blir det inget bloggande direkt från semestern men efteråt hoppas jag att jag ska kunna dela med mig av den så gott som det går!

Men först, fredag. Skönt att allt är överstökat, jag har inget jag "måste" göra. Me jag skulle nog förresten behöba fixa med packningen. Ja, det får jag göra! Ikväll blir det Doobidoo!!!

Trevlig kväll!!!!! /Foffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback