I Danmark

Hej allihopa!

Nu sitter jag i loungen i Köpenhamn och jag hittade en dator. Toppen! Första loungbesöket gjordes på Landvetter och flygresan till Köpenhamn gick jättebra. Det tog ca 30 min att flyga tror jag men det kändes mycket snabbare. Jag och syster spela fia hela vägen. Fast det var snålt med vatten, de bjöd på flyget men jag var jättetörstig så jag hade gärna haft mer ;)

Jaja, nu sitter jag här i Danmark. Loungen är jättefin men de hade inte så mycket. Och det är extra jobbigt för oss nötallergiker att hitta saker och äta. Jag frågade om en chokladmuffins och hon sa att det inte var några nötter, bara vanlig choklad. Typ Daim. Jaha, det var ju bara att skippa. Det är ju nötter i Daim! Slutligen hittade jag några chips så en del sånna har det blivit, några glas Sprite och Shweppes plus en kopp kaffe. Om knappt en timma ska jag till boarden och sen väntar en ca tre timmar lång flygresa till Frankrike. Det känns overkligt!

Tyvärr blir det inga bilder nu för jag kan inte ladda in de på en offentlig dator. Inte så konstigt kanske ;) Kul att jag hittade en dator här i alla fall! Nu ska jag fika det sista och snart fortsätter resan!

Ha det gott!

Hälsningar från Foffe i Danmark


Kommentarer
Postat av: Klara

Vad kul! Är det nöter i daim? det visste jag inte

Postat av: emma

Vad kul det låter, hoppas du får en bra resa :) Jag har själv varit i Nice, det är riktigt mysigt!

2007-05-13 @ 12:19:51
URL: http://mightyfresh.blogg.se
Postat av: Jenny ( Bloggen Blue Dreams)

Nu har jag en utmaning på min blogg läs mer
här: http://bluedreams.blogg.se/1179153011_utmaning_vardagsglamo.html

2007-05-15 @ 06:26:47
URL: http://www.bluedreams.blogg.se
Postat av: Anonym

när kommer du heeeeeeeem?!

2007-05-17 @ 12:10:01
Postat av: Foffe

Klara: Hm, nu blev jag lite osäker. Jag har för mig att det är mandel, men jag skrev nötter. Jag säger nötter om allting, men jag mena mandel.
emma: Jag hade det jättebra, tack! :) Ja, jag älskar franska rivieran!
Jenny: Det ska jag göra! :)

2007-05-21 @ 18:56:31
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Anonym

men hallå? mandel e ju en nöt, suck hahahahaha

2007-05-24 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback